Wpisz interesujący Cię produkt w pasku wyszukiwania.Możesz wyszukiwać zarówno w języku polskim, jak i angielskim.Uzyskane wyniki można filtrować za pomocą opcji pojawiających się po lewej stronie ekranu.Filtrowanie według opcji zawęża tysiące wyników, pokazuje tylko odpowiednie produkty i oszczędza czas.
Po kliknięciu na zdjęcie produktu i przejściu na jego stronę pojawiają się dane o sprzedawcy.Ważnymi danymi przy wyborze produktu są:Kwota zamówień złożonych od sprzedawcy– אחוז התגובות החיוביות שהוא קיבל מהקוניםIm wyższy odsetek pozytywnych odpowiedzi i im większa liczba kupujących, tym bardziej zalecane jest kupowanie u tego samego sprzedawcy.
Rekomendujemy zamawianie produktów od sprzedawców, których odsetek pozytywnych odpowiedzi przekracza 96%. np:
כשמקישים פרטים אישיים בהזמנה אפשר לבחור את הרחוב שלך מתוך רשימה או להקליד את השם בעצמך.Zaleca się podanie wszystkich możliwych danych, takich jak numer telefonu, adres zamieszkania i miejsce zamieszkania, aby mieć pewność, że usługi pocztowe wiedzą, jak dostarczyć zamówienie.Zwróć uwagę i upewnij się, że kod pocztowy został wprowadzony poprawnie.
Numer śledzenia pozwala zobaczyć, gdzie znajduje się Twoje zamówienie, kiedy zostało wysłane i czy dotarło do Twojego kraju.Usługa śledzenia przesyłek Zipy umożliwia śledzenie przesyłek, które zostały wysłane i są w drodze do Ciebie.Wyślemy Ci numer śledzenia pocztą e-mail i możesz go również zobaczyć na stronie zamówienia .
Aby zobaczyć, gdzie znajduje się Twoja przesyłka, po prostu najedź kursorem myszy na numer śledzenia, aby zobaczyć status przesyłki.
Możesz skontaktować się ze sprzedawcą, który wysyła produkt na stronie zamówienia w Zipy.Jednym kliknięciem wiadomości sprzedającego można przetłumaczyć na język polski, a wiadomości kierowane do sprzedawcy z polskiego na angielski.Na stronie zamówienia możesz zobaczyć całą swoją korespondencję z dostawcą produktu.Jeśli sprzedawca wyśle wiadomość, wyślemy Ci wiadomość e-mail, aby zaktualizować treść wiadomości.
W każdej kwestii związanej z Twoim zamówieniem i innymi sprawami nasz zespół ekspertów jest do Twojej dyspozycji.Możesz pisać z naszymi przedstawicielami na czacie , od 8:00 do 17:00.
Możesz również skontaktować się z nami przez e-mail, a my skontaktujemy się z Tobą w ciągu 3 dni roboczych pod adresem support@zipy.pl.
Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt, ważne jest, abyś skontaktował się z nami w ciągu 3 dni od otrzymania produktu.
Ten formularz należy wypełnić , abyśmy mogli pomóc w zwrocie.Do formularza należy dołączyć wyraźne zdjęcia produktu, opakowania oraz wyraźny film.